Miami Heat dreigt haar absolute sterspeler te verliezen. Jimmy Butler heeft de Heat laten weten te willen vertrekken en aast op een trade.
Wat zijn nieuwe bestemming wordt, is onbekend. Sterker nog, het lijkt Butler zelf helemaal niets uit te maken. Bronnen melden dat de excentrieke basketballer ‘overal wil spelen behalve in Miami’.
Butler is wel gewoon van plan om het seizoen af te maken en zal totdat hij een nieuwe bestemming heeft gevonden ‘alles doen wat de Heat van hem vraagt’.
Na de nederlaag van Miami tegen Indiana Pacers (115-128) nam de 35-jarige Butler geen blad voor de mond. “Ik wil het plezier in basketbal terugkrijgen. Waar dat ook mag zijn, we zullen er snel achterkomen,” zei Butler. “Ik ben hier gelukkig buiten het veld, maar ik wil weer op het veld een beetje dominant zijn en het team laten winnen. Op dit moment doe ik dat niet.”
Bron:ESPN.NL


