Trainer Arsène Wenger heeft zijn laatste thuiswedstrijd met Arsenal tot een goed einde gebracht. Hij zag zijn ploeg ruim winnen van Burnley: 5-0.
Wenger speelde voor de 606e keer voor eigen publiek met Arsenal. Voor de wedstrijd vormden de spelers van Arsenal en Burnley een erehaag voor de Fransman die na 22 jaar gaat vertrekken.
Pierre-Emerick Aubameyang (2), Alexandre Lacazette, Sead Kolasinac en Alex Iwobi maakten de doelpunten. Wenger zit nog twee competitieduels op de bank bij zijn ploeg uit Londen. Arsenal sluit het seizoen in de Premier League af met uitwedstrijden tegen Leicester City en Huddersfield Town.
Telesport


