De Dames van  De Arend hebben  gisterenavond in de Ismay van WIlgen sporthal ook de titel gepakt ten kostte van Yellow Birds in game 5 . Na een ruststand van 22-23 in het voordeel van Yellow Birds, kwam De Arend sterk terug en won de wedstrijd met 46-41. Yellow Birds die de afgelopen 4 jaren op rij kampioen werd moest dit jaar genoegen nemen met het semi kampioen. Afgelopen Zondag werd de Heren al kampioen in de Heren Hoofdklasse. De Arend doet nog mee in twee klasses voor de kampioenschappen te weten in de Heren tweede klasse en in de jongens jeugdklasse.


