Edmund Ramkisoen houdt rekening met slecht scenario

Voor Edmund Ramkisoen, de trainer van Jong Rambaan, is het seizoen ten aanzien van promotie naar de hoofdklasse van de Surinaamse Voetbal Bond een totaal bekeken zaak. Na de 1 – 2 nederlaag tegen Nishan’42 heeft Robinhood met nog slechts een wedstrijd te gaan een voorsprong van 2 punten genomen. Edmund Ramkisoen geeft aan dat het gehele seizoen door zeer slecht is getraind met het noodlottige gevolg dat de eindsprint behoorlijk zwak is geweest. Hij gaat ervan uit dat de ploeg van Kriesne Biharie ook volgend seizoen gewoon in de 1ste klasse voetbalt en hoopt dat er geleerd is uit de vele fouten die zij als promovendus gemaakt hebben, waardoor het gelijk hoog gestelde doel toch net niet bereikt is geworden. Vooruitkijkend op seizoen 2015 – 2016 denkt Ramkisoen ten eerste aan een flinke verjonging van de spelersgroep, waarvan hij aangeeft dat de gemiddelde leeftijd veels te hoog ligt. Jong Rambaan heeft in de laatste speelronde als tegenstander het reeds gedegradeerde KD, terwijl Robinhood het op papier veel moeilijker moet kunnen krijgen tegen Caravan. De laatstgenoemde ploeg speelt dan in eigen huis, maar zullen zij Robinhood wel een stro breed zullen leggen naar het semi-kampioenschap toe? De rivaliteit tussen Rambaan en Caravan is namelijk vrij groot en of eraan meegewerkt zal worden dat de jongens van Biharie een eerlijke kans krijgen is nog eens de vraag. Een 3de club die zich gemengd heeft in de strijd is Voorwaarts dat nu evenveel punten heeft als Jong Rambaan.

Share article

Latest articles