Barcelona leed een zware nederlaag vrijdag in het eerste duel om de Spaanse Supercup. De sterrenformatie verloor met 4-0 van Athletic Bilbao. Coach Luis Enrique gelooft nog in een ommekeer in de return, komende maandag in het eigen Camp Nou. ‘We zullen een grote comeback maken. Als er één club is die hiertoe in staat is, dan is het zeker Barça. We moeten wachten tot maandag en zullen dan alles geven wat we hebben”, vertelde de coach van Barcelona.
Bron: ad.nl


