Hector kiest voor rust en zegt Duits elftal af

Jonas Hector heeft zich bij bondscoach Joachim Löw afgemeld voor de interlands van Duitsland tegen Frankrijk (donderdag ) en Peru (zondag). De verdediger van FC Köln heeft rust nodig en kiest daarvoor de komende interlandperiode.

40-voudig international Hector tekende in april verrassend bij, hoewel zijn club op degraderen stond. Inmiddels is Köln met aanvoerder Hector koploper in de tweede Bundesliga. De linksback nam na het WK, waar Duitsland al na de groepsfase klaar was, slechts een korte rustperiode omdat het seizoen al vroeg begon.

Löw heeft nog altijd 22 spelers beschikbaar voor de wedstrijd tegen Frankrijk om de Nations League en het vriendschappelijke duel met Peru.

door:ad.nl

Share article

Latest articles