Hiddink vermoedelijk met 2 in de spits

Bondscoach Guus Hiddink lijkt in de interlands tegen de Verenigde Staten (oefen) en Letland (EK-kwalificatie) te kiezen voor een systeem met twee centrumspitsen.

Daarmee krijgt de eerdere 6-0 zege op de Letten, in november, een vervolg. Op de ochtendtraining van gisteren liet Hiddink Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar samen opereren in een afwerkvorm.

Vanaf links voorzag Memphis Depay het spitsenkoppel van voorzetten, Luciano Narsingh deed dat vanaf de rechterkant. Hij werd halverwege vervangen door Quincy Promes.

Bron: Telesport

Share article

Latest articles