Heel vreemd zouden zaken moeten lopen wanneer morgenavond in de hoofdklasse competitie KabelBoyz LG het zou afleggen tegen laagvlieger Mengao. De koploper onder leiding van trainer Riaaz Habiboellah is na 5 speelronden nog steeds de ploeg om te verslaan op het hoogste niveau binnen de SZVB. Daarom word er logisch ook niet verwacht dat sv Pentagon morgenavond voor een stunt zorgt; de ploeg die wegens veranderingen binnen de SZVB op mocht klimmen naar de hoofdklasse staat voorlaatste met slechts 3 punten en heeft 5 uit de 6 wedstrijden verloren. tegen Lengte boys werd het een week terug al een ware afslachting(2 – 9) en of de jongens reeds hersteld zijn van de klap is maar de vraag. KabelBoyz is met een wedstrijd minder gespeeld zelf boven de naaste concurrenten en blijft ongeacht het resultaat van morgen gewoon koploper. Over de ploeg die kwaliteit in overvloed heeft, maar nog maar pas gevormd is, bestond er enorme twijfel over de prestaties. met overwinningen op The Lions, Styx KG en ook nog Mengao lijkt het meer dan duidelijk dat Vallei en co op de goede weg zijn. De wedstrijd gaat morgenavond om 21.00 uur van start in de ANS.


