De voorzitters van de nationale voetbalbonden hebben woensdag gediscussieerd over een nieuw op te starten clubtoernooi. Teams die de kwalificatierondes van de Europa League niet overleven, zouden hieraan moeten deelnemen. De plannen zijn nog in een vroeg stadium en de eventuele invoering zou niet plaatshebben voor 2018, omdat dan de afspraken rondom te TV-rechten vervallen.
AD.nl


