Van der Poel degradeert concurrentie in Noorwegen

Het kan niet op voor Mathieu van der Poel. De Nederlander was vandaag ook de beste in de eerste rit vanĀ de Arctic Race of Norway.Ā VDPĀ won met overmacht de pittige sprint voorĀ Sergei Chernetski enĀ Benjamin Declercq. Hij is ook de eerste leider in de Noorse rittenkoers.

De Nederlandse kampioen zat wat ingesloten in de laatste hectometers, die acht procent omhoog gingen, maar wist toch een gaatje te vinden. Hij declasseerde vervolgens de concurrentie om op fraaie wijze zijn vierde overwinning op de wegĀ  van dit seizoen te pakken.

door:ad.nl

Share article

Latest articles