Andy Carroll heeft van zijn club West Ham United een geldboete gekregen. Trainer David Moyes vindt het gedrag van zijn spits afgelopen weekeinde tijdens de wedstrijd tegen Manchester City ,,onacceptabel.”
,,Ik was erg teleurgesteld in Andy. Hij had geen reden om dit te doen. Het is nu uitgesproken”, aldus Moyes, die zich met West Ham nog moet zien te handhaven in de Premier League.
De Londense club staat op de vijftiende plaats. Morgen wacht de wedstrijd tegen nummer negen Leicester City.
door:ad.nl


