Bij de Duitse voetballers heerst de griep. Maar liefst zeven spelers hebben er last van, zei bondscoach Joachim Löw vandaag tegen de televisiezender ARD. Christoph Kramer voelde zich zelfs zo slecht dat hij de training oversloeg.
Grote zorgen maakt Löw zich nog niet, in voorbereiding op de kwartfinale van het WK tegen Frankrijk op vrijdag. ‘Bij de meesten ziet het er niet zo erg uit. Aan de andere kant begon het eerder met Mats Hummels ook mild, maar bleek hij daardoor niet mee te kunnen doen tegen Algerije.’
Hummels is inmiddels hersteld van de griepaanval en traint weer. Lukas Podolski was geblesseerd, maar is in het naderende duel eveneens inzetbaar.
ad.nl


